poniedziałek, 11 września 2006

Czas zaciera ślady ®

 

 Czas zaciera ślady

Pomiędzy nocą, a dnia mierzeją
Bez końca brnę w życia mgle
Jak długo można żyć nadzieją?
Czekając na uczucie Twe

Czas trwale zaciera ślady miłości
Zatraca gdzieś moje marzenie
Pozbawia serce ostatniej radości
Kryjąc za obłokiem słońca promienie

Twój ciepły szept  dawno ucichł
Zniknęło oczu promienne lśnienie
I mam wrażenie, iż nie powróci
Pozostawiając byłych chwil wspomnienie

Stary czas nie ma juz dla nas litości
Zacierając pozostałości marzenia
Nie odda nam już tej miłości
I nie dopuści do jej spełnienia
  
    

1 komentarz:

  1. ..ROZMARZYŁEM SIĘ :)
    ..Z PAMIĘCI PRZYWOŁAŁEM, ŚLAD DO MOJEJ ..PARYŻANKI.. KTÓRY POMIĘDZY NASZYMI WIERSZAMI KIEŁKOWAŁ PRZEZ 5 LAT i 12 MIESIĘCY..
    ..ILE TO JUŻ LAT MINĘŁO?
    A TY ..Mgiełko.. TAK WŁAŚCIWIE , TAK PIĘKNIE ZAPISAŁĄ TEN UROK i CZAR - PIERWSZEJ MIŁOŚCI..
    :)
    ASPe
    DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń