środa, 15 maja 2013

Szepty ®



Szepczę do ciebie cichutko
Choć wiem, że mych słów nie usłyszysz
Dotykam cię pragnień nutką
Niedostrzegalną w otchłani ciszy

Zaczarowana w drobinki rosy
Oplatam potokiem czułości
Ozdabiam dłońmi twe włosy
Karmiąc cię  chwilą miłości

Wargi  me mówią bezdźwięczne słowa
We mgle miraży niknących
Utonąć z tobą w rozkoszy gotowa
W wonności konwalii kwitnących

I chociaż jesteś dziś tak daleki
Otulam cię moim istnieniem
A gdy uchylę lekko powieki
Ty stajesz się tylko cieniem

5 komentarzy:

  1. ..JAKBYM CZYTAŁ MOJE ROZSTANIE Z ..paryżanką..
    SPRZED 33 LAT;
    ..WCIĄŻ PAMIĘTAM MOJĄ MIŁOŚĆ, PIERWSZĄ! :)

    PIĘKNY WIERSZ, UWRAŻLIWIAJĄCY SERCE. DZIĘKUJĘ.
    ASPe

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wiersz, budzący zapomniane uczucia w wyziębionym sercu :) To niezwykłe, że w czasach tak komercyjnych można odnaleźć mgiełki otulające zziębnięte serca delikatnym ciepłem i dające nadzieję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe i ciepłe słowa Ishi2

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszedłem na chwilę, przypadkiem .. dostrzegłem ciepłe kolory duszy i poczułem tajemniczy dotyk słów .. wrócę na pewno by poczuć smak i zapach Twojego wnętrza uniesień i ciszy ... " Szepty " mnie zauroczyły zarówno w słowie jak i w spojrzeniu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wiersz...piękna forma wyznania miłości. Podoba mi się tu jeszcze coś.....fajny podkład muzyczny. Jedno z drugim suoper współgra

    OdpowiedzUsuń