poniedziałek, 1 grudnia 2008

Święta w moim sercu ♪

 
Za każdym razem gdy mówimy do widzenia
 coś głęboko we mnie się łamie
ale tak jak rzeka zawsze wie gdzie płynąć
teraz przychodzi grudzień
czuje jak przychodzi

kiedy jesteś ze mną w moim sercu są święta
nie ważne gdzie jesteśmy i co robimy
jutro może być szare, możemy się rozstać
ale jeżeli dziś zostaniesz
w moim sercu są święta
w moim sercu są święta

nie wiem jak żyć dalej
bez twojego dotyku, bez ciebie przy mnie
tak jak pustynia zawsze czeka na deszcz
o kochanie, chcę by znowu była wigilia

w moim sercu są święta
kiedy jesteś ze mną
nie ważne gdzie jesteśmy i co robimy
jutro może być szare, możemy się rozstać
ale jeżeli dziś zostaniesz
w moim sercu są święta

wszędzie gdzie idę i każdy kogo znam
wysuwa dużo życzeń do starego świętego mikołaja
ale wszystko czego naprawdę potrzebuję
to ty tutaj trzymająca mnie w ramionach
czym jest gwiazdka bez ciebie przy mnie
potrzebuję cie dziś

w moim sercu są święta
kiedy jesteś ze mną
nie ważne gdzie jesteśmy i co robimy
jutro może być szare, możemy się rozstać
ale jeżeli dziś zostaniesz na święta
spełnisz wszystkie moje życzenia
jeżeli zostaniesz dzisiaj
w moim sercu są święta
w moim sercu są święta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz