wtorek, 6 października 2009

Czy będziesz nadal kochał mnie jutro? ♪


Dziś wieczorem jesteś mój cały
Dałeś mi swoją rozkoszną miłość
Dziś wieczorem światło miłości jest w twoich oczach
Czy będziesz nadal kochał mnie jutro?

Czy jest to trwały skarb
Czy może tylko chwila szczęścia?
Czy mogę sobie wyobrazić magię twojego widoku?
Czy będziesz nadal kochał mnie jutro?

Dziś razem z niewypowiedzianymi słowami
Powiedziałeś że jestem tą jedyną
Ale czy moje serce będzie złamane
Kiedy noc spotka się z porannym słońcem?

Chciałabym wiedzieć czy twoja miłość
Jest uczuciem którego mogę być pewna
Więc powiedz mi teraz
i już nigdy więcej nie będę o to pytać
Czy będziesz nadal kochał mnie jutro?

Więc powiedz mi teraz
i już nigdy więcej nie będę o to pytać
Czy będziesz nadal kochał mnie jutro?
Czy będziesz nadal kochał mnie jutro?
Czy będziesz nadal kochał mnie jutro?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz