wtorek, 24 listopada 2009

Hymn o miłości ♪


Błękitne niebo może się zawalić
I ziemia może się zapaść
Są to małe sprawy jeśli mnie kochasz
Nie mógłbym dbać mniej o cały świat

Tak długo jak miłość będzie zalewać moje poranki
Tak długo jak moje ciało będzie drżeć pod twoimi dłońmi
Sprawy są takie małe dla mnie
Moja miłości, ponieważ mnie kochasz

Poszedłbym na koniec świata
Ufarbowałbym moje włosy na blond
Jeśli poprosiłabyś o to
Zniszczyłbym księżyc
Ukradłbym majątek
Jeśli poprosiłabyś o to
Wyrzekłbym się mojej ojczyzny
Wyrzekłbym się moich przyjaciół
Jeśli poprosiłabyś o to
Jeden mógłby się zdrowo ze mnie śmiać
Zrobiłbym wszystko
Zrobiłbym wszystko
Jeśli poprosiłabyś o to

Jeśli pewnego dnia odeszłabyś
Jeśli umarłabyś i odeszła daleko ode mnie
Są to małe sprawy jeśli mnie kochasz
Ponieważ też umrę
Mielibyśmy wieczność dla siebie
W błękitnym ogromie
W niebie, nigdy więcej problemów
Moja miłości, wierzysz że się kochamy?

Bóg łączy tych, którzy kochają się nawzajem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz