wtorek, 2 lutego 2010

Tak wiele miłości mnie zabija ♪



Moje serce drży, to dusza się pali
Przeklinam każdą chwilę
Zastanawiam się nad swoim życiem,
czy jest w nim miłość?

Nasze uczucie jest za wielkie,
Wiedziałam od razu
że to się nie uda
Miłość przychodzi, miłość przemija
Dla nas jest już za późno

Tak wiele miłości mnie zabija
Tak wielu uczuć nie zniosę
Tak wiele miłości mnie zabija
Jeżeli cierpienie jest niczym dla mnie
To ja już siebie nie poznaję
Tak wiele miłości mnie zabija

Może dzisiaj już nie tęsknie
Muszę o tobie zapomnieć
Spróbuj się nie uwielbiać jak jakiś idiota
bo moja miłość już umarła

Przecież od początku w nas istniała
Jak beznadziejnie z nami to było
Miłość przychodzi, miłość przemija
Dla nas jest już za późno

(Bóg wie wie jak długo
twoje serce pobije jeszcze)

Tak wiele miłości mnie zabija
Tak wielu uczuć nie zniosę
Tak wiele miłości mnie zabija
Jeżeli cierpienie jest niczym dla mnie
To ja już siebie nie poznaje
Tak wiele miłości mnie zabija

zabijasz mnie
zabijasz mnie
(Bóg wie jak długo
twoje serce pobije jeszcze)

Tak wiele miłości mnie zabija
Tak wielu uczuć nie zniosę
Tak wiele miłości mnie zabija
Jeżeli cierpienie jest niczym dla mnie
To ja już siebie nie poznaje
Tak wiele miłości mnie zabija

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz