niedziela, 22 listopada 2009

Jeśli zamknę oczy na wieki ♪



Kochanie strasznie się przestraszyłem,
nawet tego nie rozumiem
czy to miłość w moich myślach,
czy to tylko fantazja.
Niebo czy jest w mojej dłoni,
i czeka tu na Ciebie
co mam zrobić z tragedią z dzieciństwa

jeśli zamknę oczy na wieki
czy pozostanie to niezmienione
jeśli zamknę oczy na wieki
czy pozostanie to takie samo...

Czasami
trudno jest to kontynuować
tak intensywnie w moich snach
nie zawsze jest jak na to wygląda
kiedy jesteśmy twarzą w twarz

jesteś jak sztylet
i godzisz mnie w serce
i smakujesz krew z mojego ostrza
i gdy śpimy, dasz mi schronienie
w Twoim ciepłym i zaciemnionym grobie

jeśli zamknę oczy na wieki
czy pozostanie to niezmienione
jeśli zamknę oczy na wieki
czy pozostanie to takie samo...

Czy kiedykolwiek mnie zabierzesz
nie, nie mogę zabrać bólu
a byłabyś w stanie zaufać mi
nie, nigdy już nie będę czuła tego samego

wiem że byłam dla Ciebie surowa
wiem że mówiłem Ci kłamstwa
jeśli bym posiadała jeszcze jedno życzenie
wytarłbym pajęczynę sprzed moich oczu

jeśli zamknę oczy na wieki
czy pozostanie to niezmienione
jeśli zamknę oczy na wieki
czy pozostanie to takie samo...

zamknij swoje oczy
zamknij swoje oczy
musisz zamknąć swoje oczy dla mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz