niedziela, 22 listopada 2009

Szept ♪

whisper

Powiedź mu
Jestem przerażona
Boję się okazać mu to co czuję
Czy pomyśli że jestem słaba
 Jeżeli głos mi zadrży
A co jeśli jest ktoś inny
O kim on myśli
Może kogoś kocha
A ja wyjdę na głupią
życie potrafi być takie okrutne
Nie wiem co mam zrobić

Ja też tam byłam
Z moim sercem na dłoni
Jest coś co musisz zrozumieć
Nie możesz pozwolić aby
Szansa na jego miłość cię ominęła
Czy powinna mu powiedzieć?
 Powiedź mu
 Powiedź że w jego oczach
Widzisz słońce i księżyc
 Sięgnij po jego miłość
Szeptaj mu czułe i delikatne słowa
Trzymaj go tak blisko aby poczuć jak bije mu serce
 Miłość będzie darem który dasz sobie
Dotykaj go z czułością
Jaką czujesz w środku
Twojej miłości nie można zaprzeczyć
Prawda uwolni cię
 Będziesz mieć to co jest ci przeznaczone
W swoim czasie wszystko zrozumiesz
Kocham go
Tego jednego jestem pewna
Nie wiem czy mogłabym żyć
Gdybym pozwoliła mu odejść
Mając tak dużo do powiedzenia

Miłość jest światłem które świeci
W sercach tych którzy o tym wiedzą
Jest płomieniem który wciąż rośnie
Nakarm swoje pragnienia
namiętnością którą chcesz pokazać
Dzisiejszej nocy miłość znajdzie swoje miejsce
Tego wspomnienia czas nie będzie mógł wymazać
 Przeznaczenie zaprowadzi miłość
tam gdzie jest jej miejsce

Nigdy nie pozwól mu odejść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz