niedziela, 22 listopada 2009

Marzyciel ♪



Uporczywie wpatruję się w okno
na świat na zewnątrz,
zastanawiając się,
czy Matka Ziemia przetrwa -
Mając nadzieję, że ludzkość
przestanie ją wreszcie zniesławiać.

Ostatecznie zostało już tylko dwoje z nas
i trwamy tu wciąż walcząc o swoje życie.
Patrzymy, jak cała historia znów
się powtarza  co jakiś czas...

Jestem tylko marzycielem -
Przez całe życie śnię...
Jestem tylko marzycielem,
który śni o lepszych dniach.

Obserwuję Słońce zachodzące, jak każdy z nas.
Mam nadzieję, że świt przyniesie znak
lepszego miejsca dla tych, którzy przyjdą po nas...
Teraz..

..jestem tylko marzycielem -
Przez całe życie śnię...
Jestem tylko marzycielem,
który śni o lepszych dniach.

Twoją najwyższą siłą może być Bóg,
albo Jezus Chrystus;
dla mnie to naprawdę nie ma większego znaczenia.
Bez jakiejkolwiek pomocy nie ma dla nas nadziei...
Żyję w fantastycznym śnie.

Jeśli tylko potrafimy wspólnie znaleźć spokój,
to może być wspaniałe
- jeśli będziemy żyć jako jedność.
Kiedy więc ten cały gniew i nienawiść odejdą ?

Jestem tylko marzycielem -
przez całe życie śnię...
Dziś jestem tylko marzycielem,
który śni o lepszych dniach.
Dobrze -
jestem TYLKO marzycielem,
który szuka drogi.
Dziś jestem tylko marzycielem -
przez całe życie śnię...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz